KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat

  • masa pelepasan:2024-01-07 08:32:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:345
  • Penerangan pantas:

    Konongo,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang

Kandungan artikel

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

KonongoMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Kosovska MitrovicaGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

servis teknikalTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Contohnya, pada tahun -an,KonongoNombor telefon pembuat pengubah jenis kering, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),KonongoCore pengubah distribusi, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

manufacturerApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

KonongoApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

KonongoMaklumat produk lain
  • VeenendaalFixed boarding bridgeEjen

    VeenendaalFixed boarding bridgeEjen

  • LatinaJembatan boarding platform tetapAspek aplikasi menghendaki setiap orang melakukan empat mata

    LatinaJembatan boarding platform tetapAspek aplikasi menghendaki setiap orang melakukan empat mata

  • LatinaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTemplat rancangan perniagaan

    LatinaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTemplat rancangan perniagaan

  • LatinaLift tirai tahapBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

    LatinaLift tirai tahapBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

  • BaturajaPemindah 1000 kVCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

    BaturajaPemindah 1000 kVCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

  • OldenzaalPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPetua untuk membersihkan

    OldenzaalPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPetua untuk membersihkan

  • OldenzaalFixed hydraulic boarding bridgeKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

    OldenzaalFixed hydraulic boarding bridgeKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

  • RotterdamJembatan boarding tetapKaedah pengisaran yang diperbaiki

    RotterdamJembatan boarding tetapKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • segera:Peringatan: Maklumat KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat memberi anda KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat oleh syarikat kami, perkhidmatan KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat. KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KonongoPenukar jenis keringCara membuatnya tidak berkarat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!